W poście Crazy farmer, czyli powrót do gry w owce pisałam o tym, że znowu zaczęłam robić grafiki do swojej autorskiej gry. Po publikacji tego posta, nie byłam pewna czy te grafiki są rzeczywiście dobre. Napisałam więc na grupie facebookowej dotyczącej grafiki w grach, żeby mi ktoś powiedział co robię źle. Zawiązała się spora dyskusja dotycząca w ogóle całego mojego portfolio. Został wylany kubeł zimnej wody na moją głowę, ale stwierdziłam, że przecież się nie poddam. Wyciągnęłam z tego trochę wniosków i postanowiłam naprawić swoje błędy. Sami zobaczcie jak mi to wyszło 🙂

Jeśli masz kogoś takiego kto siedzi już w branży czy zna się na tym, czego ty się dopiero uczysz – wykorzystaj to! Naprawdę polecam, aby rozmawiać z takimi osobami. Wziąć na klatę wszelką krytykę i podziękować szczególnie za tą, gdzie zostaną ci pokazane konkretne rzeczy, które robisz źle i w jaki sposób możesz je poprawić. Ja z członkami tej grupy facebookowej porozmawiałam również na privie. Dostałam dużo wsparcia, dobrych rad i pozytywnej energii. Zdałam sobie sprawę, że mimo wszystko bardzo nie lubię wychodzić ze swojej strefy komfortu, ale kiedy to zrobię efekty są naprawdę zadziwiające!

Zmiana logo

logo

Ktoś mi stwierdził, że powinien być Crazy Shepard a nie Farmer i miał racje! Czemu o tym wcześniej nie pomyślałam?! W każdym razie zrobiłam nowe logo, tym razem spędziłam nad nim dużo więcej czasu. Wszystko zrobiłam w Photoshopie, dzięki temu mogłam trochę bardziej poszaleć podczas kolorowania. Logo wyszło o niebo lepiej niż stare, nie sądzicie?

Wilk jest bardziej podobny do siebie

boosty.png

Rzeczywiście, poprzedni wilk w boostach wyglądał trochę nijako. Dlatego postanowiłam go poprawić. Mam nadzieję, że efekt jest dużo lepszy.

Zmiana głównego bohatera

farmer.png

Praktycznie nikomu nie spodobał się stary farmer, więc… wymieniłam go na lepszy model. Na grupie dużo osób mówiło mi o tym, że źle cieniuje, dlatego postanowiłam wcześniej pooglądać trochę tutoriali, poćwiczyć na prostych formach i zabrałam się za nowego farmera. Ten wygląda na dużo bardziej pozytywnego. Odzew na samym instagramie był bardzo pozytywny. Stary farmer otrzymał ze 3 razy mniej polubień. Sądzę, że to dowodzi tego, jak duża była to zmiana w dobrą stronę.

Tło w grze też poprawiłam

tło.png

Poprawiłam też samo tło w grze. Trochę podrasowałam kolory. Dodałam więcej szczegółów. I teraz wygląda przyzwoicie.

Efekt końcowy

Jak widzicie zmieniłam też kolorki guzików, tak żeby pasowały do tła. Wbrew moim przypuszczeniom – nikt nie czepiał się samych owiec, więc zostają takie jakie są!

Mam nadzieję, że efekt końcowy podoba wam się tak samo bardzo jak mnie. Niestety nie wiem, kiedy zrobię resztę grafik, bo ostatnio mam lekkie urwanie głowy. Mimo wszystko nie mam zamiaru porzucić tego projektu, więc prędzej czy później będzie update!

