Dzisiaj bardzo króciutki update z tworzenia gry. Długo zastanawiałam się, jakie indywidualne cechy nadać owcom, aby się między sobą bardziej różniły. Stwierdziłam, że nadam im cechy męskie i żeńskie. Na facebook’u i instagramie pytałam o to, jakie nadać imiona owcom. Padła propozycja, aby liliowej owcy dorysować lilię. Co prawda stanęło na zwykłym kwiatku, nad którym się jeszcze zastanawiam, ale stwierdziłam że imię Lilly bardzo pasuje. 

Czytaj: Szybki update: wektorowa i skalowalna plansza

grawowce-lilly.png
Owca Lilly z kwiatkiem

Myślałam o tym, czy ten kwiatek to już nie za dużo. Dajcie znać w komentarzach czy wolicie ją z kwiatkiem czy bez. No i zastanawia mnie jak odbieracie jej ciemne oczy? Nie są za straszne?

Czytaj: Delikatna zmiana koncepcji owiec: szybki update

grawowce-lilly2.png
Owca Lilly bez atrybutu

To by było na tyle! Piszcie w komentarzach co myślicie o owcy Lilly. A jeśli podoba wam się ten post – udostępniajcie dalej!

grawowce-pomarańczowa2.png

