Wiem, że cały proces twórczy gry się przedłuża, ale cóż zrobić. Mam dla was szybki update dotyczący konceptów owiec. Długo nie mogłam dojść ze sobą do ładu, nie bardzo też wiedząc jak te owce zrobić. Myślałam długo nad owcą, która byłaby sześcienna, ale przy okazji pojawiło się także parę innych pomysłów.

Na swoim fanpage’u oraz dwóch grupach facebookowych (dotyczących grafiki i grafiki w grach) zamieściłam poniższe szkice, prosząc o info, która owca podoba się najbardziej. Ludzie co prawda zagłosowali głównie na ostatnią owce, ale całkiem sporo głosów było także na tą przedostatnią.

owce - szkice.png

Dlatego też zdecydowałam, że zrobię obie te wersje już w kolorze. Jeśli chcecie pomóc mi w podjęciu decyzji, która owca lepsza – wejdźcie na mojego fanpage’a i zagłosujcie. Mam zamiar ponownie poprosić was o pomoc. Wiem co mi się podoba, ale z drugiej strony, zdaję sobie sprawę, że nie jestem obiektywna.

owca conspect.png

Bardzo dziękuję wam za pomoc! Jeśli nie czytałeś wcześniejszych postów, znajdziesz je tutaj: Robię grę: zagroda dla owiec, jako plansza do gryPostanowiłam zrobić grę, zobaczcie od czego zaczęłam.

